Σελίδες

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ:

11 Αυγούστου, 2006

Σκέψεις στο ξεκίνημα του blog


Να ξεκινήσω χαιρετίζοντας τους φίλους που θα γράψουν τις σκέψεις τους, τις απόψεις τους ή ότι άλλο κρίνουν αυτοί ότι αξίζει να κοινοποιηθεί προς τα έξω.

Θέλω να γράφετε ελεύθερα αυτό που πιστεύετε, αυτό που νομίζετε σχετικά με τις ακρωτηριασμένες κοπέλες, κυρίες και γενικά τα ακρωτηριασμένα άτομα.


Να ξεκινήσω με μια σκέψη μου:
Είχατε μια γνωριμία με ακρωτηριασμένο άτομο;
Πιστεύεται ότι λειτουργεί καθοριστικά ο ακρωτηριασμός στην ερωτική σχέση;
Αν ναι, θετικά ή αρνητικά;

Καλό ξεκίνημα.
Νίκη

2 σχόλια:

Lampirella είπε...

Kαλημέρα και απο εμένα! Νικούλα μου, με γειά το όμορφο σου blog!

Έχω γνωρίσει απο κοντά άτομο με αναπηρία, όταν ήμουν 16 χρονών. Ήταν ένας απο τους συμμαθητές μου και μου κάνει εντύπωση που τα υπόλοιπα παιδιά στο σχολείο του φερόντουσαν σαν κανονικό παιδί, κανείς δεν έδινε σημασία στην αναπηρία του. Ίσως αυτό συνέβαινε επειδή τα παιδιά είναι πιο αγνά απο τους μεγάλους...

Πιστεύω ότι η εξωτερική ομορφιά είναι που μας τραβάει στον άλλο, αλλά η εσωτερική είναι αυτή που κάνει την φλόγα να ζωντανέψει και να ερωτεύτουμε, να αγαπήσουμε, να πονέσουμε, να κλάψουμε για αυτό που χάσαμε...

Προσωπικά ένα άτομο με αναπηρία το βλέπω σαν ένα φυσιολογικό άτομο και έτσι θα του φερθώ. Αν το ερωτευτώ, το ερωτεύτηκα. Ο έρωτας δεν κοιτάει χρώμα, φυλή, φύλο, ηλικία. Ο έρωτας είναι τυφλός, έτσι δεν είναι? :-)

stamatis είπε...

Πιστεύω ότι οτιδήποτε είναι έξω απο το κανονικό, το συνιθισμένο προξενεί επιφυλακτικότητα. Δεν νομίζω ότι η Ελληνική κοινωνία έχει τα φόντα και τα προσόντα να διδάξει και να αποδείξη ότι και σε αυτά τα άτομα δεν πρέπει να υπάρχει διαφορετική συμπεριφορά.Ήμαστε πολύ πίσω σε αυτή τη ψυχολογία. άλλωστε πιστεύω ότι και τα ίδια αυτά τα άτομα δεν είναι σε θέση να βοηθήσουν ακριβώς στη κατανόηση και αποδοχή του προβλήματος σαν μια καθημερινότητα και σαν απλό και σύνηθες γεγονός. Η Νίκη έχει δουλέψει και παλέψει χρόνια για το θέμα και μπράβο της. Έχει το δικαίωμα και το τρόπο να είναι ισότιμη και ίσως πιό ψηλά απο εμάς. Όμως ας μη χαιδεύουμε τα αυτιά μας!! Ελάχιστοι από εμάς ήμαστε Η ΝΙΚΗ. Η αποδοχή του προβλήματος ίσως βοηθήσει τη λύση!!